تمرینات حاملگی – نرمشهای دوران بارداری 2

روی زمین نشسته پا ها را در هم قلاب کنید . دستها را در مقابل سینه بهم فشار دهید .ران ها بطرف زمین فشار میاورند. این حالت را 10 ثانیه نگهدارید و سپس دوباره تکرار کنید.

تمرینات دوران حاملگی

 

ریلکس روی زمین نشسته ،کف پاها را بهم بچسبانید. دستها قوزک پا را میگیرند، پشت و ستون فقرات کاملاً کشیده. پاها را بطرف بدن بکشید و همزمان زانو ها را بطرف زمین فشار دهید.

تمرینات دوران حاملگی

 

دوزانو نشسته پیشانی را روی دستها قرار دهید، سپس باسن را بطرف بالا بکشید.

 تمرینات دوران حاملگی

 

به پشت خوابیده پاها روی زمین، دستها برای کمک به طرفین روی زمین. باسن را تا جائيکه مقدور باشد بالا و پائین ببرید.

 تمرینات دوران حاملگی

 

به پشت خوابیده، پاها را از زانو 90 درجه خم کرده و روی( توپ ورزش) قرار دهید .ریلکس نفس بکشید و آزاد کنید.

 تمرینات دوران حاملگی

 

زانو ها را تا آنجا که امکان دارد از یکدیگر دور کرده ، روی توپ ژیمناستیک بنشینید و بارامی بالا و پائین بروید.

تمرینات دوران حاملگی

برگرفته از وبسایت ورزیدیگی- آقای خلج نیا

 

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *