نام اصلی: TRX Force Training - Vol1
زبان فیلم: انگلیسی
سال تولید: 2010
کمپانی سازنده: www.trxtraining.com
آموزش TRX – تمرینات مقاومتی کل بدن با استفاده از طناب مخصوص – قسمت 1

نام اصلی: TRX Force Training - Vol1
زبان فیلم: انگلیسی
سال تولید: 2010
کمپانی سازنده: www.trxtraining.com
آموزش TRX – تمرینات مقاومتی کل بدن با استفاده از طناب مخصوص – قسمت 1

TRX مخفف عبارت Total Body Resistance Exercise است که به معنی تمرینات مقاومتی کل بدن می باشد وسیله طراحی شده عبارت است از یک بند چتر بازی و دو دسته که هیچ گونه کشی در آن بکار نرفته و بسیار محکم و مقاوم می باشد و فرد با آویزان شدن از آن و با وزن بدن خود, می تواند هرگونه حرکات و تمرینات کامل بدن سازی وآمادگی جسمانی ر ا بدون خطر و با وزن بدن خود انجام دهد.

خصوصا برای حرکت دادن مرکز وزن بدن طراحی شده است که فعالیت عضلانی روی TRX تکنیک های تمرینات با عضلات اصلی و جانبی را درهر تمرین دارد و بعلت قرار گرفتن وضعیت بدن و مقابله با جاذبه زمین و حفظ تعادل, چه شما روی عضلات پا عضله دو سر, دست , شکم و یا کمر کار کنید و حرکات اسکات, پرسه سینه, پوش آپ و غیره ر ا مقاومت بدن شما بسیار بالا خواهد TRX انجام دهید, در هر حرکت کل بدن نیز درگیرمی باشند, از این رو با تمرینات بود.

رندی شما را از طریق دو تمرین پر از اقدامات می‌رود که قدرت، تحمل عضلانی، پایداری هسته و کاهش احتمال آسیب را افزایش می‌دهند. با استفاده تنها از وزن بدن به عنوان مقاومت، ترینر TRX Suspension حرکات چندجهته ایجاد می‌کند که به طور عملی به نیازهای فیزیکی فعالیت‌های نظامی هماهنگ شده‌اند.

دی‌وی‌دی شامل موارد زیر است:

راه‌اندازی و دستورالعمل استفاده از TRX
تمرین قدرت 1 (تمرین پایین بدن / تمرکز بر هسته)
تمرین قدرت 2 (تمرین بالا بدن / تمرکز بر هسته)
کتابخانه ویدیویی نمایش تکامل تمرینات و تغییرات
3 قطعه موسیقی برای انتخاب (تکنو، راک، هیپ هاپ)


Orginal Description:


Randy takes you through two action packed workouts that build strength, muscular endurance, core stability and reduce the potential for injury. Using only bodyweight as resistance, the TRX Suspension Trainer enables multi-planar movements that are functionally matched to the physical demands of military activities.

DVD Includes:
TRX setup and use guidelines
Strength Workout 1 (Lower Body / Core Focus)
Strength Workout 2 (Upper Body / Core Focus)
Video library showing exercise progressions and modifications
3 music tracks to choose from (Techno, Rock, Hop Hop)