priest63

نوع تمرین قبل از مسابقه از نگاه لی پریست

3346
3347

بازدید

نوع تمرین قبل از مسابقه از نگاه  لی پریست

در تمام سالهایی که تمرین کردم و برای مسابقات رژیم گرفتم، شنیده ام که مردم می گفتند اگر با وزنه های سبک و تکراری زیاد تمرین کنم تفکیک بهتری در عضلات بدست خواهم آورد. اما خودم متوجه شدم که بهترین راه برای بوجود آوردن تفکیک عضلانی و نمایان ساختن خطوط تفکیکی عضلات رژیم گرفتن و اجرای تمرینات هوازی است.

priest63

حالا، زمانی که برای شرکت در مسابقه ای تمرین می کنم، همیشه با وزنه های سنگین و تکرارهای کم تمرین می کنم تا عضلاتم کامل سفت و قوی باقی بمانند. از تمرین هوازی و رژیم غذایی هم برای سوزاندن چربی های بدن استفاده می کنم چرا که فقط در صورتی که عضله ای در بدن وجود داشته باشد می شود با چربی روبی و دفع آب های اضافی زیر پوست آنها را نمایان ساخت. مسئله خیلی ساده است؛ وقتی که بدن کم چرب باشد خطوط تفکیکی و جزئیات عضلانی قابل روئیت هستند. عضلات هر فردی دارای تفکیک است. اما وجود چربی هاست که از نمایان شدن آنها در بدن جلوگیری می کند.

مقدار تفکیک موجود در عضلات واقعا وابسته به این است که شما چقدر توسعه عضلانی داشته باشید. نوع تفکیک و جدا بودن عضلات یک مسئله ژنتیکی است. ممکن است بعضی ها را ببینید که عضلات چهار سر ران شان تفکیک است و از طرف دیگر کسی مثل تام پلاتز هم وجود دارد که علاوه بر دارا بودن تفکیک در عضلات ران، تمامی خطوط عرضی تفکیکی رانهایش هم نمایان هستند.

خود من در بازوهای خود خطوط تفکیکی زیادی دارم. بعضی ها در عضلات سینه این تفکیک خاص را دارند و بعضی دیگر در عضلات پشت.

صرفا به این خاطر که کسی در بخشی از عضلات خود دارای خطوط تفکیکی عرضی به شکل فیبرهای عضلانی است. نمی توان او را برنده تلقی کرد. فیزیک هر فرد به شکلی منحصر برای مسابقه آماده می شود. بنابراین لازم است که شما بهترین روش را برای خودتان پیدا کنید و به آن پایبند باشید.

(امتیاز 4.5 از 5)
تعداد رای
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیوهای مرتبط

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس اپ
تلگرام
				
					https://sportvideo.ir/?p=1041