نام اصلی: Kajukenbo Evolution with Angel Garcia - ؤخم 1
زبان فیلم: انگلیسی
سال تولید: 2005
کمپانی سازنده: www.budovideos.com
آموزش کاجوکنبو – استاد آنجل گارسیا – قسمت 1

نام اصلی: Kajukenbo Evolution with Angel Garcia - ؤخم 1
زبان فیلم: انگلیسی
سال تولید: 2005
کمپانی سازنده: www.budovideos.com
آموزش کاجوکنبو – استاد آنجل گارسیا – قسمت 1

کاجوکنبو در بازه زمانی بین ۱۹۴۷ تا ۱۹۴۹ به عنوان یکی از موثرترین، مدرنترین و نوآورانه‌ترین سیستم‌های دفاع شخصی به دنیا آمد. از آن زمان تاکنون، و با وجود صداهایی که سعی کرده‌اند تا توسعه آن را به عنوان یک هنر رزمی دیگر در میان آنهایی که به عنوان سنتی محسوب می‌شوند، مهم‌ترین اصل های طراحی شده توسط سیجو امپرادو، به نوآوری‌های غیر قابل قبول را ترغیب می‌کند تا تکنیک‌های جدیدی توسعه دهند که کاجوکنبو را با روزگار جدید، زمانی که دفاع شخصی واقعی ضروری است، هماهنگ کنند. کاجوکنبو اسپانیایی یک مثال است که نشان می‌دهد چگونه می‌توان یک سیستم زنده را حفظ کرد، بدون اینکه اصولی که توسط سیجو امپرادو ایجاد شده‌اند را رها کرد و به طور مداوم در حال تکامل است.
این بخش مجموعه آموزش کاجو کنبو که 55 دقیقه آموزش ویدئوی تخصصی دارد، به آموزش مفاهیم و تکنیک های جدید کاجو کنبو میپردازد.

سبک آموزش ویدویی عالی این دوره، که در آن حرکات اول نشان داده شده و سپس بصورت صحنه آهسته تکرار میشوند، باعث میشود که بتوانید تمام تکنیک ها و فنون آن را با دقت زیاد فرا گرفته و چیزی را از قلم نیندازید.


Orginal Description:


Kajukenbo was born between 1947 and 1949 as one of the most effective, modern, and innovative self-defense systems. Since then, and despite the voices that have tried to stagnate its development as another Martial Art among those considered traditional, the truth is that the working concepts thought of by Sijo Emperado incite the non-conformist to develop novel techniques that tune Kajukenbo into the new times, times in which real self-defense is essential, and Spanish Kajukenbo is one example of how, without abandoning the principles created by Sijo Emperado, one can maintain a living system, one that is constantly evolving.