ultraomega-3

مکملی برای تقویت سلامت دندان ها!

3059
3060

بازدید

شاید تعجب کردید، احتمالا هرگز نشنیده اید مکملی برای تقویت سلامت دندان ها مفید باشد. جالب است بدانید اسیدهای چرب امگا-3 که تا به حال مزایای متعددی از آن را برایتان معرفی کرده بودیم، مشخص شده در این زمینه هم مفید هستند. پیش از این فواید اسیدهای چرب امگا 3- در زمینه تقویت چربی سوزی و سلامت قلب و عروق و بهبود ریکاوری عضلات و مفاصل به اثبات رسیده بود. ولی تحقیقات اخیر نشان داده بیماری های دندان در افرادی که دچار کمبود این نوع از اسیدهای چرب هستند 5/1 برابر بیشتر است. عقیده دانشمندان این است که مقادیر بالاتر امگا-3 به دلیل خواص ضد التهابی با کاهش بیماری های دندان در ارتباط است

مکمل امگا 3

استان افردینگ ( بدنساز حرفه ای و دارنده عنوان قوی ترین بدنساز جهان در سال 2011)

در زندگی هر کسی مواقعی پیش می آید که فرد احساس دلسردی می کند، زمانی که برنامه های شما آن طور که می خواهید پیش نمی رود یا در دستیابی به اهدافتان مشکلاتی رخ می دهد. در چنین مواقع برخی تسلیم می شوند، ولی برخی دیگر تسلیم شدن هیچ معنایی ندارد. من هم از جمله این افراد هستم که همواره تمام تلاشم را بکار برده ام برای اینکه مشکلات را پشت سر بگذارم.

البته منظورم این نیست که وقت خود را تلف کنید و مثلا سرتان را به دیوار بکوبید و راهی شکست خورده را پی در پی تکرار کنید! بلکه تسلیم نشدن به این معنی است که برنامه ریزی متفاوتی انجام دهید و از راه دیگری به هدف برسید. پدر من که در تمام زندگی الگویم بود، یک بار به من گفت: “اگر نتوانستی به کلاغی که در آسمان پرواز می کند، دست پیدا کنی، کلاغ را دوباره برای خودت تعریف کن! ” حرف او برای من بی معنی بود که هدفم را دوباره تعریف کنم، از اشتباهاتم درس بگیرم و دوباره تلاش کنم.

(امتیاز 4.5 از 5)
تعداد رای
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیوهای مرتبط

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس اپ
تلگرام
				
					https://sportvideo.ir/?p=855