Barbell-Standing-Wide-Stanc

سه حرکت برتر برای حمله به داخل ران

2989
2990

بازدید

    بخش داخلی ران یکی از قسمت هایی است که اکثر خانم ها با آن مشکل دارند. چربی اضافی این ناحیه معمولا به سختی آب می شود وخیلی ها را به دردسر می اندازد. در نتیجه، اگر گشتی در باشگاه بزنید، متخصصین و کارشناسان برجسته ( منظورم مربی باشگاه نیست! ) به سرعت حرکات متعددی را برای چربی سوزی داخل ران به شما معرفی خواهند کرد. این حرکات هرچند که عضلات داخل ران ( عمدتا عضلات آداکتور یا نزدیک کننده) را تحت فشار گذاشته و تقویت می کنند، ولی تاثیری در آب شدن چربی این ناحیه نخواهند داشت، تا وقتی که کالری های مصرفی را کاهش ندهید و غذاهای چرب و نوشیدنی های پرکالری را کنار نگذارید، هیچ حرکتی در این زمینه موثر واقع نخواهد شد.

    با این حال، ساختن عضلات داخل ران به شما کمک خواهد کرد تا متابولیسم پایه بدنتان را افزایش دهید و با کالری سوزی بیشتر به کاهش چربی کل بدن تان ( از جمله داخل ران) کمک کنید، حتی می توانید در کنار اجرای تمرینات از یک مکمل چربی سوز هم کمک بگیرید تا نتایج بهتری عایدتان شود…

    حرکات مختلفی برای اعمال فشار به این بخش وجود دارند، اما در این مطلب به معرفی سه مورد از مهم ترین و موثرترین این حرکات خواهیم پرداخت.

3 حرکت برتر داخل ران

1)   اسکوات پا باز

اسکوات سلطان حرکات بدنسازی است و تقریبا تمام عضلات بدن را تحت تاثیر قرار می دهد، اما فشار اصلی آن به عضلات باسن، چهار سر ران و داخل ران وارد می شود. رمز افزایش فشار اسکوات بر روی بخش داخلی ران ها این است که فاصله بین پاها را افزایش دهید. اسکوات پا باز به شدت برای حمله به داخل ران و همین طور باسن مفید است و در شکل دهی به این نواحی کولاک می کند!

 اسکوات پا باز

این حرکت را می توانید با نگه داشتن یک دمبل در جلوی بدن هم انجام دهید، حرکتی که به عنوان اسکوات دمبل میان پا یا Pile squat  شناخته می شود.

2)   پرس پا برای داخل ران

برای انجام پرس پا بهتر است از وزنه های نسبتا سبک استفاده کرده و در عوض فرم صحیح حرکت را رعایت کنید؛ حرکت را خیلی آهسته اجرا نمایید، کشش عمیق عضلانی را در بخش پایین احساس کنید و سپس به سمت بالا برگردید تا پاهایتان کاملا صاف شوند ( البته نباید زانوها را قفل کنید) مجددا، در این حرکت هم باید پاها را مقداری بازتر از حالت عادی تنظیم کنید تا فشار بیشتری به بخش داخل ران وارد شود.

لانج داخل ران

3)   لانج برای داخل ران

لانج هم حرکت فوق العاده ای است که اگر به درستی انجام شود، فشار قابل توجهی را به بخش داخلی ران ها وارد می کند. در زمان اجرای این حرکت با هدف تاکید بر بخش داخل ران، بسیار مهم است که گامهایتان را بلند بردارید و کاملا پایین بروید تا کشش خوبی در عضلات تان ایجاد شود.

پرس پا داخل ران

نتیجه گیری

هم بدن زنان و هم بدن مردان به طور طبیعی تمایل به ذخیره چربی در ناحیه داخلی ران ها را دارد. هرچند که شما می توانید با حرکات مورد اشاره در بالا به شکل دهی و تقویت عضلات این ناحیه بپردازید، اما باید از یک برنامه تمام بدن استفاده کنید و به آن متعهد بمانید. پیشنهاد من این است که در کنار حرکات داخل ران، از یک برنامه تمام عیار برای عضلات پا استفاده کنید تا تناسب و تقارن عضلات مختلف پا حفظ شود. به علاوه، در کنار برنامه تمرین لازم است تا از یک رژیم مناسب چربی سوزی هم پیروی کنید. کاهش کالری دریافتی و کاهش مصرف کربوهیدرات ها در رژیم غذایی روزانه نه تنها در کاهش چربی داخل ران به شما کمک خواهد کرد، بلکه تمام چربی های نواحی دیگر را نیز ذوب خواهد نمود!

(امتیاز 4.5 از 5)
تعداد رای
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیوهای مرتبط

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس اپ
تلگرام
				
					https://sportvideo.ir/?p=843