Untitled-1

ساخت فیزیک بدن به روش قهرمانان حماسی

3084
3085

بازدید

ساخت فیزیک بدن به روش قهرمانان حماسی

 

هیچ پیروزی بدون استفاده از قدرت عضلات بدست نیامده است.

شاید تا به حال آرزوکرده باشید که ای کاش عضلاتی مثل قهرمانان حماسی داشته باشید یعنی همان قهرمان هایی که سرگذشت آنها را در کتاب های مختلف خوانده اید یا داستان زندگی شان را از تلویزیون مشاهده کرده اید. شاید جزو کسانی باشید که 7 روز هفته تمرین می کنید و از جمله خوانندگان این مجله هم باشید اما تا به حال موفق به تقویت عضلات خود نشده باشید اما مبادا ناامید شده و دیگر به فکر ادامه تمرینات نباشید. برای اینکه رویایتان به واقعیت مبدل شود حتما از مکمل شماره یک تقویت عضلات استفاده کنید. حال وقت آن است که شاهد پیشرفت روز افزون عضلاتتان باشید.

قهرمانان حماسی

استفاده از سیستمی که در بهبود شرایط عضلات به شما کمک می کند.

 یکی از نکات مهمی که حتما باید به آن توجه کنید این است که شرایط ظاهری و فیزیکی شما اهمیت بسزایی دارد. البته همه می دانند که بهبود شرایط ظاهری عضلات از جمله نکات مهم در رشته پرورش اندام است اما برای نیل به این منظور حتما باید شدت تمرینات را افزایش دهید. اگر می خواهید اندازه و قدرت عضلاتتان را افزایش دهید حتما به فکر مصرف مکمل ها باشید. به همین دلیل حتما به سراغ بهترین مکمل های موجود در بازار بروید.مراقب باشید که مکمل های تقلبی زیادی در بازار وجود دارد و بطوری که برچسب همه آنها نشان می دهد قادر به تقویت عضلات شما می باشند اما با کمی دقت وتوجه در می یابید همه این ادعاها دروغ است و بس. پس همیشه در صدد خرید مکمل باشید که تحقیقات بالینی پشتوانه آن است. به محض اینکه مکمل پروتئین و کراتین مصرف کردید انتظار نداشته باشید طی همان دقایق اول با عملکرد فوق العاده آن مواجه شوید. مکمل مورد نظر باید مجهز به سیستمی باشد که به موجب آن مواد بکار رفته در آن مستقیما وارد عضلات شوند. اگر مکمل مورد نظر شما دارای چنین شرایطی نباشد مسلما نمی توانید به خرید آن اطمینان کنید.

ساخت فیزیک بدن

شاید از خود بپرسید چطور می توان مکمل مطمئن را خریداری کرد. همان طور که قبلا اشاره کردیم به سراغ مکملی بروید که پشتوانه قوی تحقیقی- پژوهشی داشته باشد و هم ورزشکاران پرورش اندام با نتایج مثبت آن مواجه شده باشند. این مکمل ( سل- تچ Cell-tech » نام دارد و شما را با افزایش باور نکردنی حجم عضلات مواجه می سازد زیرا حاوی موادی می باشد که سایز مکمل های کراتین فاقد آن هستند. به علاوه سیستم آزاد شدن مواد سل- تچ بسیار پیشرفته و مطمئن است. در نتیجه مواد موجود در این مکمل مستقیما وارد عضلات می شوند و به همین دلیل می توانید سخت تر تمرین کرده ، از قدرت بیشتری برخوردار شده و عضلاتتان را بسیار بزرگ تر و حجیم تر از قبل نمایان سازید.

بی شک سل- تچ کاری کرده است که سایر مکمل های کراتین کمرنگ جلوه کنند. نتیجه تحقیقاتی که 28 روز به طول انجامید، نشان می دهد که تاثیر سل- تچ در زمینه تقویت حجم عضلات 26 برابر مکمل های کراتینی دیگر است. در واقع کسانی که سل- تچ را با رژیم غذایی و برنامه تمرین با وزنه ادغام کرده اند با افزایش حجم عضلات به میزان 2 کیلوگرم مواجه شده اند یعنی هر هفته به افزایش حجم عضلات به میزان نیم کیلوگرم دست یافته اند در حالی که عده ای دیگر که کراتین معمولی را با همان رژیم غذایی و برنامه ترکیب نموده اند فقط با افزایش 7 0/0 کیلوگرمی حجم عضلات مواجه شده اند. بویژه تاثیرات عمیق سل- تچ زمانی ظاهر می شود که آن را همراه با نیترو- تچ مصرف کنید.در این صورت می توانید به تاثیرات بیشتری که روی تقویت عضلات باقی می گذارد، اطمینان کامل داشته باشید. نیترو- تچ هم پروتئین آب پنیر است که ورزشکاران برتر پرورش اندام جهان از آن استفاده می کنند. اداره بهداشت امریکا نیترو- تچ را به عنوان پروتئین پیشرفته شماره یک به همگان معرفی کرده است. این مکمل حاوی پروتئین و مقداری کربوهیدرات است و هر بار که آن را مصرف می کنید 5 گرم کربوهیدرات در اختیار عضلات خود قرار می دهید. به کمک این مکمل می توانید از عضلات قوی وحجم برخوردار شوید. بنابراین سل- تچ و نیترو- تچ را با هم ترکیب کنید تا با پیشرفت قابل توجه عضلات مواجه شوید. زمانی که تمرینات را اجرا کردید- تچ مصرف کنید تا بتوانید ماده ارزشمند کراتین را در اختیار عضلاتتان قرار دهید. این عمل به افزایش قابل توجه به قدرت حجم عضلات منجر می شود طوری که قبلا هرگز شاهد این مسئله
نبوده اید. پس از گذشت 30 تا 45 دقیقه اقدام به مصرف ترکیب نیترو- تچ نمایید که مکمل بسیار خوشمزه و سرشار از پروتئین می باشد. این مکمل همان ماده غذایی است که بدنتان به آن احتیاج دارد و حتما باید پس از تمرینات جدی از آن استفاده کنید.تحقیقات علمی هم پشتوانه ترکیب سل- تچ و نیترو- تچ است. در تحقیقات دیگری که 8 هفته به طول انجامید از ورزشکاران خواسته شد این دو مکمل را در ارتباط با رژیم غذایی و برنامه تمرین خود مصرف کنند. در این صورت این عده با افزایش متوسط 17/5 کیلوگرمی حجم عضلاتشان مواجه شدند. گروه دیگری هم تحت بررسی قرار گرفتند اما از آنها خواسته شد مکمل دیگری را با رژیم غذایی و تمرینات خود ترکیب کنند. نتیجه حاصله نشان داد که گروه دوم با افزایش 68/0 کیلوگرمی حجم عضلات مواجه شدند. در همین تحقیقات مشخص شد افرادی که از مکمل نیترو- تچ وسل- تچ استفاده کردند، موفق شدند وزنه بکار رفته در پرس سینه را 39 کیلوگرم سنگین تر کنند.اگرچه ممکن است نتایج تحقیقات و بررسی های فوق غیر عادی وغیر قابل باور باشد اما به هر حال واقعیت دارد به هر حال این دو مکمل معجزه می کنند.

افتخارات ناشی از افزایش حجم عضلات

اگر جزو کسانی هستید که همواره مایل بوده اند به قدرت و حجم فوق العاده عضلات دست یابید فراموش نکنید که حتما سل- تچ و نیترو- تچ را در برنامه خود بگنجانید. هم ورزشکاران حرفه ای پرورش اندام و هم محققین معتقدند که این دو ماده از اثرات چشمگیری برخوردار است بنابراین حتما آنها را خریداری کنید. به هر حال حق انتخاب با شماست.

ماهنامه تخصصی پرورش اندام  سال هفتم- شماره 79

(امتیاز 4.5 از 5)
تعداد رای
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیوهای مرتبط

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس اپ
تلگرام
				
					https://sportvideo.ir/?p=920