mma_2011best_10

هنرهای رزمی ترکیبی – MMA

3058
3059

بازدید

Mixed Martial Arts fighting

هنرهای رزمی ترکیبی

 

هنرهای رزمی ترکیبی شامل ضربات تهاجمی ترکیبی، یعنی نبرد با مشت و به زمین زدن حریف می باشد.

کشتی و جو- جیتسو gu-jitsu  سلاح اولیه این نبرد می باشد.

 

mma مبارزات

 

هنرهای رزمی ترکیبی چیست؟

 

 

هنرهای رزمی ترکیبی، نبردی ورزشی و یا همان فلسفه همه فن حریف بوده که شما را برای جنگ با دشمن در شرایط تن به تن آماده ساخته و در آن عناصر کاربردی سبک ها و مکاتب فکری متفاوت به کار گرفته شده است. در این نبرد شما می توانید بر روی زمین و با استفاده از دست ها و پاهای خود مبارزه کنید. هنرهای رزمی ترکیبی معمولا شامل جوجیتسو ( مادر ورزش های رزمی) ، کیک بوکسینگ و کشتی می باشد. با وجود این که این ورزش در نوع خود بسیار خشن و بی رحمانه است اما دارای محبوبیت روزافزون می باشد.

این ورزش شامل روشی از تکنیک ها و تمرینات ذهنی و جسمی است که به عنوان ابزاری موثر برای دفاع از خود و حمله به صورت مسلح و غیر مسلح به کار گرفته می شود.

منشا و تاریخچه این ورزش مسئله ای بحث برانگیز می باشد. نشانه هایی از این نوع مبارزه در یونان، مصر، چین ، تایلند و فرهنگ های دیگر مشاهده شده است.

رد پای این ورزش به وضوح از مناطق جنوبی چین تا کره، اوکیناوا و ژاپن کشیده شده است. جزئیات درباره چگونگی این انتقال مورد بحث مورخان و رزمی کاران می باشد.

برخی از مردم تصور می کنند که ورزش های رزمی عبارتند از : فعالیت های روحی، ذهنی و جسمی،  یعنی منبع روشنایی و راهی به سوی زندگی سالم و افزایش طول عمر

هدف اصلی این ورزش با وجود همه تفاوت ها این است که به کودکان بیاموزد چگونه بجنگند. برخی این کار را بهتر از سایرین انجام می دهند و برخی دیگر آن را با معنویت یا تفکر در هم می آمیزند اما هدف نهایی همان جنگیدن است. در حالی که انتظار می رود یک هنر رزمی و یا منشا آن چیزی فراتر از مهارت جنگیدن را بیاموزد اما شاید این ادعا شامل تمام هنرهای رزمی نشود.

 

دنیای کاراته / سال هشتم / شماره 83

(امتیاز 4.5 از 5)
تعداد رای
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیوهای مرتبط

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس اپ
تلگرام
				
					https://sportvideo.ir/?p=1431