850003000114

معرفی مکمل های غذایی – محصولات شرکت ایساتوری

3111
3112

بازدید

محصولات شرکت ایساتوری

META CELL  :

فرمول این مکمل فاقد تثبیت کراتین می باشد. هر قوطی این مکمل حاوی 390 گرم ترکیبات مختلف می باشد. این مکمل که از جمله تولیدات ایساتوری می باشد با این اندیشه به بازار عرضه شده است که بتواند موجبات رشد و پیشرفت ورزشکاران پرورش اندام را فراهم کند. در ترکیب این مکمل از کمپلکس فسفیتول و ساختمان منحصر به فرد پوتنتین استفاده شده است.

Meta-cel  یکی از پیشرفته ترین فرمولهای کراتینی را شامل می شود و اگر آن را به برنامه تمرین برنامه غذایی خود اضافه کنید مسلما می توانید پتانسیل و ظرفیت عضلات را بالا برده و به سطح حداکثر برسانید. این مکمل، فاقد قند و کربوهیدرات بالا می باشد و هر پیمانه آن فقط 20 کالری دارد.

محصولات شرکت ایساتوری

CE-XL :

این مکمل که از تولیدات جدید کراتین بشمار می رود از طریق تکنولوژی مدرن پلاسما می تواند کراتین را در اختیار سلول های ماهیچه قرار دهد. بویژه اثرات آن زمانی مشهود می شود که آن را با برنامه تمرین با وزنه و رژیم غذایی خود ترکیب کنید. در این صورت طولی نمی کشد که اثرات آن را در زمینه افزایش قدرت و اندازه عضلات مشاهده می نمایید. به علاوه سبب افزایش جریان خون شده، حجم سلول ها را افزایش داده، بازده قدرت جسمی را به سطح حداکثر رساند، و سبب بهبودی بهتر عضلات می شود. ترکیب بی نظیری از کراتین اتیل استر، کراتین مونو هیدرات و دی – کراتین مالات را در آن مشاهده مینماییم. طولی نکشید که عنصر دی- آرژینین مالات ( نیتریک اکسید) نیز به آن اضافه شد تا هم کراتین به راحتی در اختیار عضلات قرار گیرد و هم جریان خون افزایش یابد. برای اینکه میزان جذب کراتین بالا برود، ترکیب هیستیدین ، کربوهیدرات ها، سدیم و کلر به خوبی در آن مکمل تنظیم شده است.

محصولات شرکت ایساتوری

H + BLOCKER  :

گفته می شود زمانی که ورزشکار، روتین های تمرین را اجرا کرده و عضلاتش را خسته می کند از حداکثر قدرت، حجم و کارایی عضلات برخوردار می شود اما نکته مهم این است که در جریان تمرینات شدید و قدرتی، یونهای هیدروژن به سرعت در بدن آزاد می شوند و در نتیجه مقدار PH به شدت رو به کاهش می گذارد که نتیجه طبیعی و منطقی آن چیزی جز ظهور خستگی عضلات نیست. این مکمل در نتیجه سنتز کارنوتین کمک می کند یعنی همان عنصری که یونهای هیدروژن را محصور کرده و PH را در سطح ثابت حفظ می کند. در این صورت، عضلات بسیار دیرتر از گذشته خسته می شوند. به همین دلیل است که قادر به تحمل فشار تمرین و فشار وزنه ها خواهید بود و حتی می توانید با وزنه های سنگین تر نیز سر و کار پیدا کنید.

محصولات شرکت ایساتوری

NITRO3  :

این مکمل که دارای طراحی علمی و دقیق تر می باشد طوری تنظیم شده است که عناصر کلیدی موجود در آن که به رشد عضلات منجر می شوند، تا به دقت و ظرف مدت زمان معینی در بدن آزاد شوند. L آرژنین آلفا کتوککوتارات، ترکیب اصلی این مکمل را تشکیل می دهد. اگر NITRO3 را در برنامه منظم تمرین قدرتی و همچنین برنامه غذایی خود جای دهد به راحتی می توانید عناصر و ترکیبات لازم را در اختیار بدن بگذارید و به اهداف مهمی دست یابید که از میان آنها می توان به اتساع عروق خونی، افزایش و مدت زمان پمپ عضلات و کاهش خستگی ماهیچه ای اشاره کرد.

ENERGIZE :

اگر تمرینات را با جدیت دنبال کنید حتما به منبعی نیاز دارید که به کمک آن بتوانید از انرژی زیادی برخوردار شوید. این مکمل بر اساس این توانایی طبیعی بدن طراحی شده است که به کمک آن بتوانید بر خستگی فیزیکی و روانی خود کمک کنید. عناصر و ترکیبات ارزشمندی که در این مکمل بکار رفته اند به شما کمک می کنند تا زمان عکس العمل خود را بهبود بخشیده، از هوشیاری ذهنی بیشتری برخوردار شده و قبل از اینکه تمرین کنید از انرژی بیشتری بهره مند شوید.

محصولات شرکت ایساتوری

(امتیاز 4.5 از 5)
تعداد رای
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیوهای مرتبط

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس اپ
تلگرام
				
					https://sportvideo.ir/?p=1035