reflex-trimatrix

معرفی مکمل مخصوص قبل از تمرین

3214
3215

بازدید

معرفی مکمل مخصوص قبل از تمرین

کسانی که مایلند کارایی ماهیچه هایشان را افزایش دهند، بهتر است این محصول را آزمایش کرده و نیازهای اصلی خویش را برطرف کنند. به این ترتیب ذخایر انرژی کاملا پر شده، اثرات ناشی از خستگی ماهیچه ها کاهش یافته، سنتز پروتئین به نحو چشمگیری بالا رفته، تمرکز قوای روحی و ذهنی افزایش یافته و اثرات زیانبار ناشی از تمرینات شدید کاهش می یابد. همه این خواص در این نوع مکمل جمع شده است و بنابراین بسیار مفید است.

کراتین جهت افزایش قدرت جسمانی :

دوز کراپی پور کراتین که در این مکمل به کار رفته است 5000 میلی گرم است و بنابراین تولید کنندگان این مکمل معتقدند که مصرف کنندگان می توانند از منبع کراتین خالص بهره مند شوند. به همین دلیل است که توان و قدرت فردی به نحو فزاینده ای بهبود می یابد و این مسئله کاملا تضمین می شود.

مکمل مخصوص قبل از تمرین

اثر بتا، آلاتین و سیترولین مالات در زمینه کاهش خستگی ماهیچه ها :

زمانی که تمرینات قدرتی را اجرا می کنید با سوزش ماهیچه ها مواجه می شوید. این سوزش ناشی از تجمع اسید لاکتیک و آمونیاک است. بنابراین باید کاری کنید که غلظت این مواد کاهش یابد.

اثر تورین و کافئین برای افزایش تمرکز قوای ذهنی و جسمی :

تجربه نشان می دهد زمانی که از حداکثر نیروی تمرکز برخوردار باشید و هر نوع افکار منفی را از ذهن خود دور کنید مسلما موفقیت شما در تمرینات هم افزایش می یابد. به همین دلیل است که مکمل تری ماتریکس حاوی 1500 میلی گرم تورین و150 میلی گرم کافئین است. در نتیجه می توانید اطمینان داشته باشید که به اهداف مورد نظر خویش دست می یابید.

اثر آنتی اکسیدان ها در زمینه مبارزه با رادیکال های آزاد:

تمرینات قدرتی و شرکت در آن دسته از رشته های ورزشی که فشار زیادی به فرد وارد می کند، سبب آسیب دیدگی ماهیچه ها می شود که علت آن چیزی جز ترشح و تجمع رادیکال های آزاد نیست. در ساختمان مکمل تری، ماتریکس از عصاره دانه انگور و پوست کاج استفاده شده است زیرا از جمله بهترین موادی هستند که با رادیکال های آزاد مبارزه می کنند. مصرف مکمل و تضمین بهبود کارایی ماهیچه ها :

مکمل تری ماتریکس که با نام اولوشن ( تکامل) به بازار عرضه می شود طرفداران خاص خود را دارد. یکی از عواملی که سبب می شود خیال مصرف کنندگان راحت باشد و نسبت به اثرات مفید و سودمند این مکمل اطمینان داشته باشند این است که این مکمل پس از تحقیقات و پژوهش های گسترده تولید شده است. بنابراین از همین امروز دست به کار شده وبه فکر مصرف این مکمل باشید.

هر کپسول 35 گرمی تری ماتریکس حاوی مواد زیر است :

کراپی یور : 5000 میلی گرم

پلوسین ( آمینو اسیدهای زنجیره ای شاخه دار یا BCAAs ) : 3150 میلی گرم ، ایزولوسین

BCAAs : 1750 میلی گرم ، والین

BCAAs : 2100 میلی گرم

سیترولین مالات : 3000 میلی گرم

بتا آلانین : 1600 میلی گرم

تورین: 1500 میلی گرم

کافئین: 150 میلی گرم

(امتیاز 4.5 از 5)
تعداد رای
1

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ویدیوهای مرتبط

فیسبوک
توییتر
لینکدین
واتس اپ
تلگرام
				
					https://sportvideo.ir/?p=1006